ACTIE: 25% korting geldig tot:

Retourbeleid

1. Algemeen

Dit retour- en terugbetalingsbeleid is van toepassing op alle gepersonaliseerde producten die zijn gekocht bij www.recensiekaart.nl. Gepersonaliseerde producten worden specifiek vervaardigd volgens de door de klant opgegeven specificaties, waardoor ze niet kunnen worden geretourneerd of terugbetaald, tenzij er sprake is van defecten of fouten die niet aan de klant kunnen worden toegeschreven.

2. Defecte of Foutieve Producten

Indien je gepersonaliseerd product defecten vertoont of fouten bevat die niet aan jou kunnen worden toegeschreven, verzoeken wij je om onmiddellijk contact met ons op te nemen via info@recensiekaart.nl. Wij zullen je verzoek zorgvuldig beoordelen en, indien van toepassing, passende maatregelen nemen, zoals het vervangen van het defecte product.

3. Annulering van Bestellingen

Aangezien gepersonaliseerde producten direct na bestelling in productie gaan, kunnen bestellingen niet worden geannuleerd nadat de productie is gestart. Zorg ervoor dat je alle specificaties en details nauwkeurig controleert voordat je een bestelling plaatst.

4. Terugbetalingen

In het geval van defecten of fouten die niet aan de klant kunnen worden toegeschreven, komen wij in aanmerking om passende oplossingen aan te bieden, zoals vervanging van het defecte product. Terugbetalingen worden alleen overwogen als vervanging niet mogelijk is.

5. Contact

Voor vragen, verzoeken of opmerkingen met betrekking tot ons retour- en terugbetalingsbeleid voor gepersonaliseerde producten, neem contact met ons op via info@recensiekaart.nl.

6. Wijzigingen in het Beleid

Dit retour- en terugbetalingsbeleid kan worden bijgewerkt om wijzigingen in onze praktijken weer te geven. Het is raadzaam om regelmatig het beleid te controleren op eventuele updates.

Dit retour- en terugbetalingsbeleid is voor het laatst bijgewerkt op 27-07-2024.